۱۲ خوراکی چربی سوز! + تصاویر

خوراکی چربی سوز! + تصاویر

بازدید : 2,834

در میان غذاهایی که روزانه مصرف می‌کنید غذایی هستند که برای بدن بسیار مفید هستند و چربی سوز‌های عالی محسوب می‌شوند در اینجا به ۱۲ مورد آنها اشاره‌ای خواهیم داشت.

گریپ فروت

 13931204000187 PhotoL ۱۲ خوراکی چربی سوز! + تصاویر

ویتامین سی به سوخت و ساز کامل چربی‌ها کمک می‌کند، غذاهای غنی از ویتامین C انتخاب بسیار خوب برایسوزاندن چربی است.

خوردن نیمی از گریپ‌فروت در صبحانه حدود ۳۰ دقیقه قبل از غذا به شما کمک می‌‌کند تا احساس سیری کنید و مانع پرخوری می‌شود.

فلفل سیاه

 13931204000190 PhotoL ۱۲ خوراکی چربی سوز! + تصاویر

 پیپرین، ماده مهم در فلفل سیاه است که نشانه‌هایی از کاهش تشکیل سلول‌های چربی در بدن شما را دارد. فلفل سیاه همچنین به افزایش سوخت و ساز بدن کمک می‌کند.

دارچین

 13931204000191 PhotoL ۱۲ خوراکی چربی سوز! + تصاویر

دارچین به کاهش دهنده سطح قند خون شناخته است. این ماده به سرکوب کردن اشتها مانند یک هیولا کمک می‌کند. اضافه کردن دارچین به چای، قهوه و ماست از روش‌های ساده‌ای است که بدن شما دریافت می‌کند.

تخم مرغ

 13931204000204 PhotoL ۱۲ خوراکی چربی سوز! + تصاویر

 خوبی تخم‌مرغ در این است که این ماده در رژیم غذایی کم کالری و حاوی ۷ گرم پروتئین که برای بدن بسیار مفید است.

تحقیقات نشان داده است که خوردن تخم‌مرغ برای صبحانه میزان کالری که شما ممکن است بخواهید بعدا در روز مصرف کنید را کاهش می‌دهد.

 اگر چه کلسترول زرده تخم‌مرغ بالا است، اما بسیار مفید است و مصرف آن با اعتدال توصیه می‌شود.

سیب

 13931204000205 PhotoL ۱۲ خوراکی چربی سوز! + تصاویر

 میوه‌ها دوستان شما هستند که آنها در از دست دادن وزن مفید هستند؛ آنها مزایای بی شماری دارند.

از فواید سیب این است که برای دندان‌های شما بسیار مفید است و قند موجود در آن به دندان‌ها آسیب نمی‌رساند.

زمانی که سیب را با پوست میل می‌کنید میزان فیبر موجود در آن و آب به اساس سیری در شما کمک می‌کند.

چای سبز

 13931204000210 PhotoL ۱۲ خوراکی چربی سوز! + تصاویر

 چای سبز در مبارزه با چربی بدن بسیار حائز اهمیت است. ترکیبهای موجود در چای سبز، به سرعت متابولیسم بدن شناخته شده است.

اضافه کردن عسل و لیمو به چای سبز نه تنها به سلامتی اضافه می‌کند، بلکه به طور فوق‌العاده منجر به خوشمزه شدن آن می‌شود.

زغال اخته

 13931204000211 PhotoL ۱۲ خوراکی چربی سوز! + تصاویر

 این ماده خوشمزه سرشار از فیبر نامحلول و آنتی اکسیدان است که با افزودن در نصف فنجان در چای به اندازه ۴۰ کالری بسیار موثر است. شما می‌توانید با افزودن آن به سالاد آن را میل کنید که در امر کاهش چربی‌ها بسیار معجزه می‌کند.

بادام

 13931204000215 PhotoL ۱۲ خوراکی چربی سوز! + تصاویر

 با اینکه آجیل به طور کلی در از دست دادن چربی بدن کمک می‌کند، بادام در میان آجیل جزء بهترین‌ها محسوب می‌شود و حدود ۲۳ عدد بادام در یک وعده غذایی به شما بسیار کمک می کند.

فلفل قرمز

 13931204000219 PhotoL ۱۲ خوراکی چربی سوز! + تصاویر

 فلفل قرمز به دلیل داشتن ماده کپسایسین که به ماده سرکوب کننده اشتها شناخته شده است، می‌تواند گزینه مناسبی برای سوزاندن چربی‌ها محسوب شود.

قهوه

 13931204000223 PhotoL ۱۲ خوراکی چربی سوز! + تصاویر

 محبوب‌ترین نوشیدنی در جهان است و در مطالعات نشان داده شده است که قهوه (عمدتا کافئین) سرعت سوخت و ساز بدن را افزایش می‌دهد.

قهوه در زمانی که بدون هر افزودنی‌‌ مانند شکر و خامه مصرف کنید می‌تواند در امر سوخت و ساز چربی‌ها مفید باشد اما یادتان باشد که مصرف کافئین بیش از حد می‌تواند اثرات بسیار مضر بر روی بدن داشته باشد.

پس مصرف آن را در حدود یک تا ۳ فنجان در روز در نظر بگیرید.

کوینولا

 13931204000226 PhotoL ۱۲ خوراکی چربی سوز! + تصاویر

 یکی از بزرگترین تصورات غلط در مورد کربوهیدرات است که شما باعث افزایش وزن می‌شود. اما در واقع این ماده کربوهیدراتی نیست که منجر به افزایش وزن شما شود بلکه حاوی فیبر و پروتئین بالاست که به شما احساس سیری می‌دهد. بر خلاف سایر غلات، در شاخص قند خون پایین است. این بدان معنی است که با مصرف این نوع کربوهیدارت قند خون شما افزایش پیدا نخواهد کرد.

سبزیجات

 13931204000228 PhotoL ۱۲ خوراکی چربی سوز! + تصاویر

 اگر شما برای سوخت و ساز چربی‌ها به سبزیجات فکر نمی‌کنید کاملا در اشتباه هستید. چرا که تغذیه با سبزیجات بسیار شگفت‌انگیز عمل می‌کند.

توصیه می‌شود که روزانه حداقل ۲ تا ۳ فنجان سبزیجات در روز بخورید.

افرادی که از خوردن سبزیجات امتناع می‌ورزند بهتر است که آن با انواع سوپ مخلوط کنند و میل کنند (منظور از مخلوط کردن خود سبزی است نه آب آن).

/ 1 نظر / 19 بازدید
جعفر

ماکه نفهمیدیم توی پروفایلت زدی رشته تحصیلی اموزش ابتدایی. اون موقع هم نقش پزشک داخلی و هم متخصص تغذیه رو داری تو وبلاگت. ظاهرا بیماری روانی داری. یا ملت رو سرکار گذاشتی. یه مشاور خوب سراغ دارم یه سر برو پیشش.واللللللا